Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

Ο Νύκταρης θα κάνει δώρο ένα πιστόλι στον Κούγια στο ματς στα Χανιά!

Ο Αλέξης Κούγιας έχει γενέθλια αύριο και το αφεντικό των Χανίων Ηρακλής Νύκταρης που τον περιμένει με την αποστολή της Λάρισας, αποκάλυψε πως θα του κάνει δώρο ένα πιστόλι!

Ο Ηρακλής Νύκταρης, αναφέρθηκε στις σχέσεις του με τον ιδιοκτήτη των «βυσσινί», Αλέξη Κούγια.
«Ήρθε μου ζήτησε συγγνώμη και ότι έκανε λάθος, αλλά εγώ θα κερδίσω. Είμαι με την ομάδα της Λάρισας τώρα στο αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη, κατεβαίνουμε μαζί στα Χανιά. Εγώ συγγνώμη δεν ζητάω γιατί δεν φταίω σε κάτι. Αφού ήρθε και μου ζήτησε συγγνώμη και είπε ότι έκανε λάθος, εγώ του είπα εντάξει. Να με βγάλετε όποτε θέλετε με τον Κούγια, εγώ συγγνώμη δεν ζητάω ποτέ. Του είπα να μην ασχοληθεί ξανά με μένα, γιατί αν το κάνει θα υπάρχει πρόβλημα.

Εγώ θέλω να τους κερδίσω αύριο. Δεν περνάει η μαγκιά στα Χανιά, δεν μπορεί να μπουκάρει εκεί ο Κούγιας. Τους παίκτες της Λάρισας τους είχα εγώ στον ΟΦΗ. Έχει γενέθλια αύριο ο Κούγιας και του είπα ότι θα του κάνω δώρο την ήττα. Ένα πιστόλι θα του δώσω δώρο. Θα έχει και μια κρητική μαντινάδα πάνω».
Δεδομένη θεωρεί την επικράτηση των Χανίων στον αγώνα με τη Λάρισα ο Αλέξης Κούγιας:
«Αύριο το παιχνίδι θα έχει ένταση, γιατί πρέπει να κερδίσουμε. Είναι κρίσιμο και για αυτόν και για μας. Εγώ λέω θα κερδίσουν τα Χανιά, 100% εμείς. Ούτε 1% δεν τους δίνω».


pronews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου