Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2016

Μαντινάδες με αφορμή τα Θεοφάνεια

Μαντινάδες με αφορμή τα Θεοφάνεια
Τη θάλασσα του πόνου μου πρέπει πως τη φοβούνται
για δεν ερίξανε σταυρό ουτ’ αγιασμοί γροικούνται
(Γιώργος Σαρρής)


Πες μου το να χωρίσουμε να ‘ρθω να κλάψω ομπρό σου
να σχηματήσω θάλασσα να ρίξεις το σταυρό σου
(Ευθύμης Ζαχαριουδάκης)

Στων αμαθιώ σου τον γυαλό, παπάς σταυρό αν ρίξει,
δεν το πιστεύω να βρεθεί άντρας να μην βουτήξει.
(Αγνώστου)

Με αφορμή τον αγιασμό σήμερα το μεγάλο
στσ’ αγάπης σου τη θάλασσα σταυρό θα μπω να βγάλω
(Βούλα Αραπλή)

Στα θολωμένα τα νερά τση σκέψης σου εμπήκα
μαλαματένιε μου σταυρέ που ‘σαι και δε σε βρήκα
(Αγνώστου)

Τσ’ αγάπης το χρυσό σταυρό ρίξε στην αγκαλιά μου
να γαληνέψουν τα νερά του πόνου στη καρδιά μου
(Δέσποινα Ξερουδάκη)

Σταυρό θα ρίξω τη καρδιά του αγιασμού τη μέρα
και να σε δω κολυμπητή να τη βαστάς στη χέρα
(Αννα Σκανδαλάκη)

Εγώ θα ρίξω το σταυρό με το παράπονο μου
πέσε να πιάσεις το σταυρό μα πνίξε το καημό μου
(Αγνώστου)

Σταυρός εγώ και θάλασσα τσ’ αγάπης μου η αγκάλη
θα πέσω Θε μου κι άνθρωπο μη ‘φήσεις να με βγάλει
(Στέλλα Αλεξάκη)

Στων αμαθιώ μου το γυαλό να ρίξεις το σταυρό σου
μα συ το δημιούργησες κι έργο είναι δικό σου
(Μάνια Μεσσαριτάκη)


 www.mantinades.gr -blogmantinades.gr